Monday, January 10, 2011

دیگه کوچولو ها رو دعوا نمی کنم

خانم معلم مو قرمز عذاب وجدان داره
زمان: دیروز بعد از ظهر, بعد از تصحیح دیکته ی پروانه کوچولو
مکان: سر کلاس
من: معصومه جون, عزیزم من می دونم که تو همه ی این کلمات رو خوب بلدی, می دونم که م یتونی همه این ها رو بنویسی. پس چی می شه که گاهی تو دیکته این همه غلط داری؟
معصومه: آخه خانوم بعضی وقت ها خیلی خسته ام. من از مدرسه که میرم خونه مشق هامو مینویسم. بعد یکم میخوابم, بیدار که شدم, تا صبح
با مامانم سبزی پاک می کنیم . واسه همین خیلی خوابم میاد.
حتما شما هم از این گاری ها که سبزی دسته ای می فروشند دیدید؟ از این به بعد هر وقت از این ها سبزی خریدین یادتون بی افته که شاید معصومه کوچولو تا صبح بیدار مونده و این ها رو پاک کرده تا کمک خرج خانواده اش باشه, اون وقت آستین هاتون رو بالا بزنید و بیشتر از قبل برای برای آینده ی کوچولوهای بیشماری مثل پروانه تلاش کنید. من و معصومه معتقدیم فردا شکل امروز نیست چون ما م یخواهیم هزار بار بهتر و زیبا تر بسازیمش.

No comments:

Post a Comment