Monday, August 10, 2009

به کسی که این نوشته را نخواهد خواند

چه طوری عزیزم؟ از مراسم تدفین برگشتم. از مراسم تدفین رفاقتمون. من از دستت دادم و اینو باور کردم. از گریه خوشم نمیاد. به خصوص اینکه جلوی بقیه آدمها هم باشه. به غرورم برمیخوره. این چند ماه گذشته هر وقت به رابطه ای فکر کردم که داشت از دست میرفت اشک تو چشمام جمع شد اما نهایت تلاشمو کردم که گریه نکنم. کاش این کارو نکره بودم . اگه احساسمو بروز داده بودم حالا به این روز نمی افتادم. حالا که بقایای وجودمو که تیکه تیکه شده رو میبینم میفهمم اشتباه کردم . اگه این همه وقت خودمو گول نزده بودم حالا حقیقت عین یک پتک نمیخورد تو سرم. عزیزم رفاقتمونو خاک کردم. بالا سرش وایسادم و زار زدم. عزیزم خیالم راحته که من تلاشمو کردم که بهت بگم به نظرم چه چیزی خوشحال و راضی نگهت میداره. عزیزم خوشحالی و رضایت تو خوشبختی من بود! عجیبه ولی بود.عجیب تر اینه که هنوزم هست.
یادته میگفتم روحم به روحت گره کور خورده که هرگز باز نشه؟
کاش هیچ وقت اینها رو حس نکنی. هیچ وقت با عمیق ترین حسی که داشتی خداحافظی نکنی. کاش راهت درست باشه. که خدا شاهده چه قدر خوشحال میشم که باشه. عزیزم کاش همیشه شاد باشی و خوشبخت
کاش من یادم بره و دیگه از ایجاد یه رابطه عمیق نترسم.
امروز فهمیدم چند ماهه به یه موضوع قدیمی چنگ انداختم تا یه بهونه باشه برا حس خیلی بدی که داشتم و دارم. نمی خواستم حقیقت از دست دادنت رو باور کنم. نمیخواستم باور کنم که این موضوع چقدر برام مهمه.
عزیزم رفاقتمون موقعی که روش خاک میریختم خیلی دست و پا زد اما بالاخره دفن شد.
عزیزم خیلی دلم برا تو اون جوری که بودی، برا خود قدیمیم که همه چیو باور داشت تنگ میشه. برا خودی که فکر میکرد اگه دنیا از پیشش برن تو میمونی .
عزیزم ما باز دوست خواهیم بود اما رفیق ...... هرگز
دلم برات تنگ میشه خیلی . اون قدر که نمیشه توصیف کرد .
هر کدوم از اجزای وجودم یه طرف ذهنم داد میزنن. دوست دارم گوشامو بگیرم که صدای سرزنششون رو نشنوم. عزیزم کاش هیچ وقت خودت خودتو سرزنش نکنی. کاش همیشه شاد باشی . میخواستم ازت در مقابل عالم و ادم محافظت کنم. چه توقع بیجایی. وقی تو نخوای وقتی ..... من چیکارم عزیزم؟! عزیزم یادت نره همیشه دم رو غنیم بشماری. اخه عزیزم خیلی مهمه! خوشحالم حداقل قدر لحظه لحظه کنار هم بودنمون رو میدونستم و میدونم. یادت باشه تنها سلاح ما در مقابل دنیا امیدمونه. هیچ وقت سلاحت رو زمین نذار . یه وقتی یادت نره که وقتی بخوای با کسی باشی یعنی همین الان کنارشی.
خداحافظ رفیق

هنوزم وقتی بهت فکر میکنم از راه دور حس میکنی؟

No comments:

Post a Comment