Friday, August 14, 2009

...............

انگار جونم داره از چشمام میریزه بیرون ..... قطره اشک هام به جای اینکه شفا دهنده باشند بیشتر ناراحت کننده اند. اندازه همه عمرم گریه کرده ام. اندازه همه عمرم پشت تلفن گریه کرده ام و ارزو کرده ام که کنار بعضی ها بودم!
اصلا فرقی میکنه؟
این روزها سخت اونهایی رو که رو دستشون خراش میدن تا ارامش کسب کنن رو درک میکنم!
آی!آی آی آی آی آی آی دارم تو مغزم داد میزنم. زخم قلبم درد میگیره. زخم قلبم خیلی داره خون میاد. خیلی خیلی داره خون میاد. یه زخم چرکین شده.
تا حالا شده کسی با کیلومترها فاصله بتونه شونه ی کسی که در آغوش گرفته رو خیس کنه.
روحم بیماره خیلی بیمار.
پی نوشت:از بعضی از ادمها عذرخواهی میکنم من معمولا این قدر چرت نمی نویسم اما این روزها سخت نیاز دارم که حالم بهتر بشه. که اروم شم که زخمم شفا پیدا کنه.

2 comments:

  1. shayad dur bashim az ham...
    shayad jur nemishe bebinim hamo...
    ama har bar ke ashki jari shod yade in bioft ke vazifeie adam be khanevadash bishtar az har chizie ... yade in ke in ruza har ghadr sakht vali migzare(pas khodeto aziat nakon! masuli dar ghebale khodet!)... inke khoda hamishe hast! bayad negahet ro az dare baste bar dari ta peydash koni... inke har vaght farakhan bedi 2ta hobbit hastan ke az un sar donya ham ke shode mian!!miaym... :)

    ReplyDelete