Wednesday, July 22, 2009

بهترین جای دنیا کجاست؟!
حتما این سوال خیلی سوال مهمی است که آدمها برای پیدا کردن جوابش راههای کشورهای دور میشوند، بهترین جای دنیا توی قاره آمریکا یا اروپاست؟! حتما همان اطراف است که این روزها همه برای رسیدن به آنجا به هرکاری دست میزنند.
بهترین جای دنیا چه شکلیه؟ شبیه یک قصر بزرگ با پرده های مخملین و عتیقه جات و ثروت بی حد و حصر؟! یا شبیه یک منظره زیبا از خلقت خداوند؟ تیکه ای از بهشت؟ با درختان سبز و یک رنگین کمان زیبا همراه خورشیدی در حال طلوع یا غروب؟
این روزها که همه انسانها در تکاپو و درحال تلاش مداوم برای رسیدن به خواسته هایشان هستند،بهترین جای دنیا کجاست؟ حالا که انسانها غرق روزمرگی شده اند این جا کجاست؟بهترین جای دنیا از زمان عصر حجر تغییر کرده؟! آیا اجدادمان هم با ما درباره ی بهترین جای دنیا هم عقیده بوده اند؟ اصولا درباره هیچ کدام از بهترین ها با یکدیگر هم عقیده نیستیم. بعضی هایمان فکر میکنیم شازده کوچولو بهترین کتاب دنیاست ،بعضی ها عاشق جاناتان مرغ دریایی هستیم.بعضی ها غروب را دوست دارند بعضی ها طلوع، بیشترمان معتقدیم که پدر و مادر خودمان بهترین والدین دنیا هستند! در این میان تکلیف بهترین جای دنیا چیست؟
برای من بهترین جای دنیا تو بغل دوستانم هست. وقتایی که اون قدر محکم در آغوش میگیرمشون که انگار یکی میشیم. اون وقت که احساس آرامش میکنم

2 comments:

  1. بهترین جای دنیا به نظرم اونجایی که تو اون لحظه به آدم آرامش خاصی دست میده

    ReplyDelete
  2. baghale maman ham kheily aramesh bakhshe...

    ReplyDelete