Friday, July 17, 2009

برای یک دوست خیلی خوب

دلتنگتم ....
دوست خوبم، کنارت نیستم. نیستم که باهم باشیم. باهم بخندیم ، فیلم ببینیم، حرف بزنیم. نیستم که تو دف بزنی و من گوش کنم. نیستم که تو اتاقت بشینم و به همه لظه های خوبی که داشتیم فکر کنم. نیستم که بریم زیارت، که توی اون ایستگاه اتوبوس بشینیم و دعا کنیم که دعای مخصوصش برای تو باشه. نیستم که بریم حافظیه و کیف کنیم. نیستی که تو بغلت مستمر گریه کنم. یادته گریه ام بند نمی اومد. یادته از سجده بلندم کردی بغلم کردی . واقعا حیف که نیستم که کلم پلو بخوریم! حیف ! حیف خیلی چیزهای دیگه. دوسی جون پیشت نیستم اما به یادتم. "زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن".
خوش به حال تو که هم خیلی مهمی هم خیلی خوب! " مهم بودن خوبه ولی خوب بودن خیلی مهم تره"
دوست خوبم بیا شاد باشیم و به دنیا لبخند بزنیم. مهم نیست که سرنوشت برای ما چی تو آستین داره. ما می ایستیم و بهش لبخند میزنیم."بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا."
" شاد بودن تنها انتقامی است که میتوان از دنیا گرفت ، پس همیشه شاد باش" عزیزی هست که همیشه بهم میگه شاد بودن تنها سلاح تو در برابر دنیاست. هر لحظه که سلاح رو زمین بگذاری نبرد رو باختی.

آدمی ساخته افکار خویش است ، فردا همان خواهد شد که آنروز به آن می اندیشد" پس بیا اندیشه های امروزمون پر از شادی و خوشحالی و خوشبختی باشه.بیا افکارمون اون قدر امید بخش باشه که دنیای سیاه و نا امید اطرافمون رو روشن کنه. ما میتونیم. من میدونم که میتونیم.
فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست "
دوست داشتن امری لحظه ایست
ولی داشتن دوست استمرار لحظه های دوست داشتن است"

1 comment: