Saturday, October 17, 2009

نادرشاه و تیمورشاه

من ادم خوشبختی ام! من ادم خیلی خیلی خوشبختی هستم!
میپرسید چرا؟! خب هر کس ممکنه همچین حسی داشته خیلی چیز غریبی نیست( تو کشور ما هست!)
اون ادمهایی که همچین حسی رو دارند ممکنه دلایل کاملا متفاوتی برای احساستشون داشته باشند . مثلا یک شغل رضایت بخش، یک عشق واقعی ، مورد عشق واقع شدن، شرایط اجتماعی خوب، ثروت یا اعتبار
اما من خوشبخت ترین اونهام!
چرا؟!
اخه هیچ کس تو طول تاریخ این قدر خوش شانس نبوده که بتونه از نادر شاه و تیمور شاه درس بپرسه یا ازشون مشق خونه بخواد یا از همه این ها بهتر دعواشون کنه!
منتظرم که در یک فرصت مناسب یک پس گردنی به هر کدوم بزنم تا بتونم برای نوه هام تعریف کنم که من نادرشاه و تیمور شاه رو حتی کتک هم زده ام!
پی نوشت برای اونهایی که هنوز نفهمیده اند: نادر شاه و تیمور شاه دو شاگرد جدید کلاس درس من هستند
!

3 comments:

  1. are????!!!!!

    moragheb bash age zadi ha, baadan lashkar keshi mikonan tarafet ha :D

    ReplyDelete
  2. اینو دوست داشتم زیاد

    ReplyDelete
  3. میشه منم یه دونه بزنم؟!؟ :D

    ReplyDelete